Jak reklamovat

Reklamace

Pokud byste si přáli reklamovat Vaši objednávku, níže naleznete pokyny, jak postupovat při podání reklamace.

Digitální zboží

Do této kategorie spadá většina PC her, kupónů a jiných produktů, které k Vám na e-mail dorazily formou aktivačního klíče. Reklamaci je možné podat zasláním e-mailu na adresu [email protected]

Do předmětu zprávy uveďte: Reklamace – <číslo Vaší objednávky>

V textu zprávy uveďte:

Jméno:

Číslo objednávky:

Reklamovaný produkt:

Reklamovaný kód:

Popis problému:

Preferovaný způsob řešení:

  1. nový kód
  2. vrácení peněz na účet:

Pokud možno, v příloze uveďte snímky obrazovky, které by nám mohli pomoci určit příčinu problému (chybová hláška, kód chyby, atd.)

Fyzické zboží

Do této kategorie patří veškeré produkty, které k Vám dorazily v balíku. Reklamaci zahájíte vyplněním reklamačního listu, který je nutné přiložit do balíku se zbožím. Balík s reklamovaným zbožím je možné dopravit zpět k nám dvěma způsoby:

  1. Balík můžete podat na pobočce Zásilkovny pod našim kódem pro vratky - 97786125. U této varianty stačí balík zabalit, donést na pobočku Zásilkovny ve Vašem okolí a nahlásit kód. Dopravné je automaticky hrazeno z naší strany.
  2. Balík můžete zaslat jiným přepravcem na adresu:

 

YOURGAMES.CZ s.r.o.
Opavská 6233/20a

708 00 Ostrava-Poruba

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení