Jak reklamovat

Reklamace

Pokud byste si přáli reklamovat Vaši objednávku, níže naleznete pokyny, jak postupovat při podání reklamace.

Digitální zboží

Do této kategorie spadá většina PC her, kupónů a jiných produktů, které k Vám na e-mail dorazily formou aktivačního klíče. Reklamaci je možné podat zasláním e-mailu na adresu [email protected]

Do předmětu zprávy uveďte: Reklamace – <číslo Vaší objednávky>

V textu zprávy uveďte:

Jméno:

Číslo objednávky:

Reklamovaný produkt:

Reklamovaný kód:

Popis problému:

Preferovaný způsob řešení:

  1. nový kód
  2. vrácení peněz na účet:

Pokud možno, v příloze uveďte snímky obrazovky, které by nám mohli pomoci určit příčinu problému (chybová hláška, kód chyby, atd.)

Fyzické zboží

Do této kategorie patří veškeré produkty, které k Vám dorazily v balíku. Reklamaci zahájíte vyplněním reklamačního listu, který je nutné přiložit do balíku se zbožím. Balík s reklamovaným zbožím je možné dopravit zpět k nám dvěma způsoby:

  1. Balík můžete podat na pobočce Zásilkovny pod našim kódem pro vratky - 97786125. U této varianty stačí balík zabalit, donést na pobočku Zásilkovny ve Vašem okolí a nahlásit kód. Dopravné je automaticky hrazeno z naší strany.
  2. Balík můžete zaslat jiným přepravcem na adresu:

 

YOURGAMES.CZ s.r.o.
Opavská 6233/20a

708 00 Ostrava-Poruba