Jak reklamovat
Reklamace
Pokud byste si přáli reklamovat Vaši objednávku, níže naleznete pokyny, jak postupovat při podání reklamace.
Digitální zboží
Do této kategorie spadá většina PC her, kupónů a jiných produktů, které k Vám na e-mail dorazily formou aktivačního klíče. Reklamaci je možné podat zasláním e-mailu na adresu [email protected]
Do předmětu zprávy uveďte: Reklamace – <číslo Vaší objednávky>
V textu zprávy uveďte:
Jméno:
Číslo objednávky:
Reklamovaný produkt:
Reklamovaný kód:
Popis problému:
Preferovaný způsob řešení:
- nový kód
- vrácení peněz na účet:
Pokud možno, v příloze uveďte snímky obrazovky, které by nám mohli pomoci určit příčinu problému (chybová hláška, kód chyby, atd.)
Fyzické zboží
Do této kategorie patří veškeré produkty, které k Vám dorazily v balíku. Reklamaci zahájíte vyplněním reklamačního listu, který je nutné přiložit do balíku se zbožím. Balík s reklamovaným zbožím je možné dopravit zpět k nám dvěma způsoby:
- Balík můžete podat na pobočce Zásilkovny pod našim kódem pro vratky - 97786125. U této varianty stačí balík zabalit, donést na pobočku Zásilkovny ve Vašem okolí a nahlásit kód. Dopravné je automaticky hrazeno z naší strany.
- Balík můžete zaslat jiným přepravcem na adresu:
YOURGAMES.CZ s.r.o.
Opavská 6233/20a
708 00 Ostrava-Poruba