Tento web používá soubory cookies k poskytování funkcí sociálních sítí, analýze návštěvnosti a k personifikaci reklamních sdělení. Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas. Další informace V pořádku

Časté dotazy 

 

Jedná se o originál? 

Všechny hry, které nabízíme, pochází z oficiální distribuce a jsou určene pro aktivační služby jako Steam, Origin, Uplay a další. Tyto služby jsou provozovány přímo výrobci a pokud by se jednalo o neorginální hry, tak by hry ani aktivovat nešly. 

 

Bude mi hra fungovat na mém PC? 

Stačí se podívat na tyto stránky. Vyhledejte Vaši hru a ono Vám to už porovná, zda Váš PC splňuje hardwarové požadavky a co případně bude třeba upgradovat. Pokud hru zakoupíte a zjistíte, že hra Vám nefunguje zcela plynule, tak Vám již po té nebudeme mít jak pomoci. 

 

Je možné hru aktivovat/hrát na více PC? 

Každá hra je jedinečná a každý titul lze mít pouze jednou na svém účtě. Jakmile ji jednou aktivujete, nelze ji aktivovat na jiném účtě. Ovšem pokud se přihlásíte na aktivační službě na jíném PC, tak po stažení můžete hru hrát z jiného PC. 

 

Jakými způsoby lze platit? 

Všechny způsoby platby naleznete zde. Ovšem dovolujeme si Vás upozornit, že platby přes mobilního operátora mají kvůli vysoké ceně 30% poplatek z celkové ceny. 

 

Jak probíhá doručení? 

Po zaplacení objednávky obdržíte potrvzení na mail, že Vaše objednávka je zaplacená a v ní také aktivační klíč Vaší hry. 

 

Co když mi žádný klíč v potrvzovacím e-mailu nepřišel? 

Hra, kterou jste objednal v tu chvíli nebyla skladem, tím pádem Vám ji doručíme nejpozději do 24 hodin. Každopádně to je horní hranice, hry jinak doručujeme do pár hodin. 

 

Jak poznám na jakou službu je moje hra/případně jazyk hry? 

Všechno naleznete v popisku hry, zde máte menší příklad. Vlevo dole zjistíte, že hra je na službu Steam, česky a také co všechno tato verze obsahuje.

 

Jak hru aktivuji na dané službě? 

Stačí se podívat zde. Máme pro Váš připraveny všechny potřebné návody. 

 

Po zadání do aktivační služby mi to píše hlášku invalid/duplicitní.

Pokud Vám vyskočí jedna z těchto hlášek, ujistěte se, že hru aktivujete na správně službě a že jste ji třeba omylem již neaktivovali. Pokud problém přetrvá, kontaktujte nás přes tento formulář, rádi Vám s problémem pomůžeme.

 

Aktivace proběhla v pořádku, ale když hru chci spustit, tak mi tam vyskočí nějaká hláška.

V tomto případě hlášku zkopírujte a vyhledejte přes Váš internový prohlížeč. Určitě nejste jediný, komu se takový problém vyskytl a řešení toho problému určitě naleznete. Nebo nás kontaktujte přes live chat, či přes formulář a my Vám pomůžeme s řešením problému. 

 

Hra mi ani po hledání problému nefunguje, je možné ji reklamovat?  

Pokud je hra již aktivovaná na Vašem účtě, tak ji nelze reklamovat. Pokud se vyskytl problém, který Vám ani nám nešel vyřešit doporučujeme kontatkovat podporu dané služby. 

 

V jakých případech mohu hru reklamovat?

Hru lze vrátit, pokud není aktivovaná. Stačí nám napsat a my hru dáme do prodeje, jakmile se prodá a bude vše v pořádku, tak Vám vrátíme peníze. Hru musíte reklamovat, pokud přetrvá hláška invalid/duplicitní kód, problém s Vámi budeme aktivně řešit a poskytneme Vám novou hru. Pokud jste již hru aktivovali, tak reklamaci nelze vytvořit a hru ani vrátit. 

 

Jak hru reklamuji? 

Přihlašte se do svého profilu na YourGames. Dejte přehled Vašich objednávek a u objednávky, kterou si přejete reklamovat, klikněte na Reklamace. Reklamační oddělení Vás bude po té kontatkovat. Pokud Vám nejdou přiložit soubory, pošlete je přímo na mail na reklamace@yourgames.cz. Reklamace řešíme aktivně, ale bohužel někdy je komunikace s našima dodavatelama zdlouhavá a vyžadují po nás důkazy. Proto Vás prosíme o trpělivost při řešení těchto problému. Ze zákona může reklamace trvat až 30 dnů, ale většinou to je do pár dní. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_