Časté dotazy
Jedná se o originál?
Všechny hry, které nabízíme, pochází z oficiální distribuce vydavatelů a jsou určené pro aktivační služby jako Steam, Origin, uPlay a další.
Bude mi hra fungovat na mém PC?
Stačí se podívat na tyto stránky. Vyhledejte Vaši hru a srovnejte vybavení Vašeho PC s uvedenými požadavky a rovněž kompatibilitu Vámi používané verze operačního systému. Mějte prosím na paměti, že při objednávání jakékoliv hry je Vaší povinností se jednak seznámit s našimi obchodními podmínkami a jednak také odsouhlasit, že jste provedli právě kontrolu kompatibility a dostatečného výkonu Vašeho PC ke správné funkci zakoupené hry.
Je možné hru aktivovat/hrát na více PC?
Hry aktivujete na účtech, které si založíte na daných službách. Lépe tuto záležitost uvést na příkladu: koupili jste si hru určenou pro službu Steam. Na službě Steam si tedy založíte účet, přihlásíte se a stáhnete si jejich aplikaci. Po instalaci jejich aplikace se do ní opět přihlásíte a dle našeho návodu na Steam budete pokračovat. Hru si nainstalujete například na Vašem domácím PC. Pokud si ji ale budete chtít zahrát například u kamaráda, či zkrátka na jiném PC, stačí se přihlásit na Váš Steam účet a hru si na daném PC stáhnout a nainstalovat znovu.
Tudíž odpověď na otázku: hru lze aktivovat pouze na jednom účtu, ale na daný účet se můžete přihlásit z jakéhokoliv PC a zahrát si ji na něm (pakliže daný PC splňuje požadavky této hry).
Jakými způsoby lze platit?
Všechny podporované způsoby platby naleznete v zápatí stránky.
Jak probíhá doručení?
Aktivační klíč Vám bude dodán po zaplacení objednávky na Váš e-mail.
Jak poznám na jakou službu je moje hra/případně jazyk hry?
Všechno naleznete v popisku hry, zde máte menší příklad. Vpravo pod ikonou produktu zjistíte, že hra je určena na službu Steam, obsahuje angličtinu a jedná se o digitální produkt.
Jak hru aktivuji na dané službě?
Stačí se podívat zde. Máme pro Váš připraveny všechny potřebné návody.
Po zadání do aktivační služby obdržím hlášku invalid/duplicitní.
Pokud Vám vyskočí jedna z těchto hlášek, ujistěte se, že hru aktivujete na správně službě. Pokud problém přetrvá, kontaktujte nás přes tento formulář, rádi Vám s problémem pomůžeme.
Aktivace proběhla v pořádku, ale když hru chci spustit, tak mi tam vyskočí nějaká hláška.
V tomto případě hlášku zkopírujte a vyhledejte přes Váš internetový prohlížeč. Povaha problému je totiž v označení chyby často zahrnuta a zadáním do vyhledávače naleznete řešení plynoucí ze zkušeností hráčů, kteří tuto chybu řešili také. Pokud řešení nenaleznete, můžete se spojit s námi přes live chat, či přes formulář a my se Vám pokusíme pomoci.
Lze hru vrátit?
Hru, resp. klíč nelze vrátit. Jedná se o dodání digitálního obsahu a dle zákona č.89/2012 Sb. par 1837 spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy.
V jakých případech mohu hru reklamovat?
Hru lze reklamovat např. v těchto případech - pokud přetrvá hláška invalidní/duplicitní kód, jiná jazyková verze. Reklamace nebude uznána v případech, kdy je problém s instalací/spuštěním hry způsobem nevyhovujícím technickým stavem zákazníkova zařízení (například se jedná o nedostatečný výkon počítače, chybějící ovladače nebo knihovny, špatné nastavení antivirového programu nebo firewallu, ...).
Jak hru reklamuji?
Vyřizování reklamací probíhá přes námi vytvořený reklamační systém, který je přístupný registrovaným a přihlášeným uživatelům. Na jiné formy reklamací není brán zřetel.
Postup reklamace:
Přihlašte se do svého profilu na YourGames. Přejděte na přehled Vašich objednávek a u objednávky, kterou si přejete reklamovat, klikněte na Reklamace. Popište svůj problém a odešlete. Reklamace řešíme aktivně s Vaší součinností. Ze zákona může reklamace trvat až 30 dnů, ale v případě našeho obchodu se jedná většinou o několik dnů v závislosti na komplexnosti problému.