Tento web používá soubory cookies k poskytování funkcí sociálních sítí, analýze návštěvnosti a k personifikaci reklamních sdělení. Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas. Další informace V pořádku

Časté dotazy 

 

Jedná se o originál? 

Všechny hry, které nabízíme, pochází z oficiální distribuce vydavatelů a jsou určené pro aktivační služby jako Steam, Origin, uPlay a další.

 

Bude mi hra fungovat na mém PC? 

Stačí se podívat na tyto stránky. Vyhledejte Vaši hru a srovnejte vybavení Vašeho PC s uvedenými požadavky a rovněž kompatibilitu Vámi používané verze operačního systému. Mějte prosím na paměti, že při objednávání jakékoliv hry je Vaší povinností se jednak seznámit s našimi obchodními podmínkami a jednak také odsouhlasit, že jste provedli právě kontrolu kompatibility a dostatečného výkonu Vašeho PC ke správné funkci zakoupené hry.

 

Je možné hru aktivovat/hrát na více PC? 

Hry aktivujete na účtech, které si založíte na daných službách. Lépe tuto záležitost uvést na příkladu: koupili jste si hru určenou pro službu Steam. Na službě Steam si tedy založíte účet, přihlásíte se a stáhnete si jejich aplikaci. Po instalaci jejich aplikace se do ní opět přihlásíte a dle našeho návodu na Steam budete pokračovat. Hru si nainstalujete například na Vašem domácím PC. Pokud si ji ale budete chtít zahrát například u kamaráda, či zkrátka na jiném PC, stačí se přihlásit na Váš Steam účet a hru si na daném PC stáhnout a nainstalovat znovu.

Tudíž odpověď na otázku: hru lze aktivovat pouze na jednom účtu, ale na daný účet se můžete přihlásit z jakéhokoliv PC a zahrát si ji na něm (pakliže daný PC splňuje požadavky této hry). 

 

Jakými způsoby lze platit? 

Všechny způsoby platby naleznete zde.

 

Jak probíhá doručení? 

Kompletní proces objednávky naleznete zde.

  

Jak poznám na jakou službu je moje hra/případně jazyk hry? 

Všechno naleznete v popisku hry, zde máte menší příklad. Vlevo dole zjistíte, že hra je na službu Steam, česky a také co všechno tato verze obsahuje.

 

Jak hru aktivuji na dané službě? 

Stačí se podívat zde. Máme pro Váš připraveny všechny potřebné návody. 

 

Po zadání do aktivační služby obdržím hlášku invalid/duplicitní.

Pokud Vám vyskočí jedna z těchto hlášek, ujistěte se, že hru aktivujete na správně službě. Pokud problém přetrvá, kontaktujte nás přes tento formulář, rádi Vám s problémem pomůžeme.

 

Aktivace proběhla v pořádku, ale když hru chci spustit, tak mi tam vyskočí nějaká hláška.

V tomto případě hlášku zkopírujte a vyhledejte přes Váš internetový prohlížeč. Povaha problému je totiž v označení chyby často zahrnuta a zadáním do vyhledávače naleznete řešení plynoucí ze zkušeností hráčů, kteří tuto chybu obdrželi také. Pokud řešení nenaleznete, můžete se spojit s námi přes live chat, či přes formulář a my se Vám pokusíme pomoci.

 

Hra mi ani po hledání problému nefunguje, je možné ji reklamovat?  

Pokud je hra již aktivovaná na Vašem účtě, tak ji nelze reklamovat. Pokud se vyskytl problém, který Vám ani nám nešel vyřešit doporučujeme kontatkovat podporu dané služby. 

 

V jakých případech mohu hru reklamovat?

Hru lze vrátit, pokud není aktivovaná. Stačí nám napsat a my hru dáme do prodeje, jakmile se prodá a bude vše v pořádku, tak Vám vrátíme peníze. Hru musíte reklamovat, pokud přetrvá hláška invalid/duplicitní kód, problém s Vámi budeme aktivně řešit a poskytneme Vám novou hru. Pokud jste již hru aktivovali, tak reklamaci nelze vytvořit a hru ani vrátit. 

 

Jak hru reklamuji? 

Přihlašte se do svého profilu na YourGames. Dejte přehled Vašich objednávek a u objednávky, kterou si přejete reklamovat, klikněte na Reklamace. Reklamační oddělení Vás bude po té kontatkovat. Pokud Vám nejdou přiložit soubory, pošlete je přímo na mail na reklamace@yourgames.cz. Reklamace řešíme aktivně, ale bohužel někdy je komunikace s našima dodavatelama zdlouhavá a vyžadují po nás důkazy. Proto Vás prosíme o trpělivost při řešení těchto problému. Ze zákona může reklamace trvat až 30 dnů, ale většinou to je do pár dní. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.