Příznivce série herní mapa nepřekvapí. Pro nezasvěcené je však její velikost těžko představitelná. Hráč má na hraní celou Mléčnou dráhu, což zahrnuje přibližně 400 miliard hvězdných soustav.

 

V každé této soustavě může být jedno, nebo více sluncí (nebo také třeba pulsar) a celkem často mají i planety. Ty zase mohou mít měsíce a dokonce i ty mohou mít své oběžnice.

 

Ale to stále není všechno. Velikost všech objektů i vzdálenosti jsou totiž v porovnání s realitou 1:1, což znamená, že bitevní loď nebude větší než menší planetka, jak to známe třeba z Freelancera.

 

Na planetách a měsících bude možno dokonce přistát, třebaže tato možnost bohužel bude zahrnuta až v jednom z rozšíření. Obydlené soustavy se dají počítat na desítky, možná i stovky tisíc. Bůhví, kde všude se může zabydlet nějaký majetný samotář.

 

Jak je vlastně toto všechno možné? Odpovědí je „náhodné“ generování na základě určitých pravidel. Vesmír o tisících soustav v prvním Elite byl vměstnán do 22 kilobajtů a Elite: Dangerous, jakkoli vypadá úchvatně a megalomansky, zabere na disku pouhé 4 GB místa. A i přes majestátní vzhled hra více vytěžuje procesor a RAM paměť než grafické adaptéry, což také není zrovna obvyklé.

 

Elite: Dangerous

Příznivce série herní mapa nepřekvapí. Pro nezasvěcené je však její velikost těžko představitelná. Hráč má na hraní celou Mléčnou dráhu, což zahrnuje přibližně 400 miliard hvězdných soustav.   V každé této soustavě může být jedno, nebo více sluncí (nebo také ...

Anglická lokalizace

Platforma Steam

Dodání ihned

ihned po přijetí platby

597 Kč

+199 Kč

-10% -60 Kč

+99 Kč

Tento web používá soubory cookies k poskytování funkcí sociálních sítí, analýze návštěvnosti a k personifikaci reklamních sdělení. Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas. Další informaceV pořádku